Naše společnost Best One Service poskytuje svým klientům komplexní správu jejich informačních technologií (IT), tzn. správu počítačů, počítačové sítě, tiskáren, kopírek, skenerů atd.
Staňte se našimi klienty a využívejte plně všech výhod plynoucích ze vzájemné spolupráce!
Hlavní výhody spolupráce mezi Vámi a Best One Service
- můžete se plně věnovat Vašemu byznysu a starosti s IT hodíte za hlavu, respektive necháte na nás
- zvýšíte zabezpečení své počítačové sítě a svých dat
- snížíte hrozbu postihu za používání nelegálního softwaru
- minimalizujete riziko ztráty Vašich dat
- zefektivníte svoji práci a výkon svých zaměstnanců
- seznámíte se s moderními trendy v oblasti informačních technologií
Jak začíná spolupráce na správě IT?
Zpravidla první věc, kterou u našich zákazníků na začátku spolupráce provádíme, je audit jejich informačních technologií. Jedná se o analýzu současného stavu informačních technologií, kterými klient disponuje.
Při auditu IT provádíme:
- evidenci informačních technologií sestávající z evidence hardwaru (HW), programového vybavení počítačů (SW) a síťových komponentů (NET)
- kontrolu platnosti licencí SW
- kontrolu aktivních prvků
- zhodnocení průchodnosti počítačové sítě
- zhodnocení struktury a organizace dat na serverech, efektivity práce v síti
- evidenci problémů s počítači a příslušenstvím uživatelů (tiskárny, skenery a další periferie)
- předpokládaná doba trvání auditu IT je 1 až 3 měsíce (záleží na počtu PC a velikosti sítě) při plánovaném pracovním rozsahu 8 hodin měsíčně
- výstupem auditu IT je zpráva o stavu sítě a kategorizovaná doporučení nápravných opatření (návrh řešení)
Jak probíhá spolupráce dále a co správa IT obsahuje?
Je-li audit hotový, projednáme s klientem průběh další spolupráce. Navrhneme mu další postup při správě jeho IT a po vzájemném odsouhlasení strategie správy pokračujeme samotnou správou klientových informačních technologií.
Správa informačních technologií a jejich optimalizace sestává z těchto služeb:
1. Řešení problémů se softwarem (SW)
- pravidelné aktualizace Windows a aplikací
- chybová hlášení Windows a aplikací
- instalace, správa a aktualizace antivirových programů
- instalace programů a aplikací
- nastavení emailů
- kancelářský balík MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
2. Řešení problémů s hardwarem (HW)
- správa a údržba uživatelských počítačů
- správa a údržba notebooků
- výměna počítačových komponentů
- oprava vadných počítačů
- instalace a správa tiskáren, kopírek, skenerů a dalších periférií
- výměny cartridge a tonerů u tiskáren a kopírek
3. Správa počítačové sítě (NET)
- instalace, správa a údržba serverů
- správa poštovních serverů
- údržba a rozšiřování LAN
- instalace a údržba WiFi
- správa aktivních prvků (switch, hub, router)
- administrace a přidělování veřejných a privátních IP adres
- připojování uživatelských stanic do počítačové sítě
- součinnost při řešení problémů s připojením k internetu
- připojování síťových tiskáren a skenerů
- nastavení a správa firewall
- administrace uživatelských účtů
- preventivní činnost zaměřená na odhalení slabých míst v síti
4. Další (volitelné) služby
- poradenství v oblasti informačních technologií
- dodávky HW a SW
- uživatelská školení zákazníka a jeho zaměstnanců
Téma školení záleží na požadavcích zákazníka, běžná jsou např.: MS Windows; MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook - začátečníci, pokročilí); bezpečnost při práci s počítačem a organizace práce v síti; práce s multimediálními objekty (obrázek, video, prezentace - úpravy, vkládání do MS Office, tvorba PDF dokumentů apod.)
- 24 hodinový helpdesk
Neplánované servisní zásahy nad rámec definovaný smlouvou.
Máte-li zájem o další informace nebo nezávaznou návštěvu našeho specialisty, prosím neváhejte a kontaktujte nás.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!